Hoe werkt Premmeter?

PREM Wijkverpleging moet aan bepaalde eisen voldoen, maar geeft de ruimte voor verschillende uitvraagmogelijkheden. Premmeter voldoet aan de gestelde eisen en helpt u met het identificeren van de uitvraag die het beste bij u en uw cliënten past. Vervolgens gaan wij aan de slag met de uitvoering van het onderzoek. Of u de meting gedurende de gehele meetperiode (1 maart t/m 31 december) wilt laten uitvoeren of alle gegevens in één keer bij ons aanlevert voor een periodiek onderzoek, mag u zelf kiezen.

Wij zorgen ervoor dat de ingevoerde data wordt gecommuniceerd naar MediQuest en naar ZorgkaartNederland. Aan het einde van de meetperiode ontvangt u een overzichtelijk rapport met de resultaten.

Maak een afspraak

Vraag nu vrijblijvend een offerte aan.

Wij werken met een duidelijk 10-stappenplan:

  • Stap 1

    Vrijblijvende Offerte

    Premmeter levert u snel een vrijblijvende offerte op maat. Onze offerte biedt verschillende opties, zodat u zelf de keuze kunt maken wat het beste bij uw organisatie past.

  • Stap 2

    Kennismaking

    Na het versturen van de offerte zullen we een kort videogesprek met u inplannen, zodat we kunnen kennismaken en wij ons een goed beeld kunnen vormen van wat voor u belangrijk is, en welke methoden het beste bij uw klanten en uw organanisatie passen.

  • Stap 3

    Offerte getekend

    Wanneer de offerte aansluit bij uw wensen, kunt u deze accepteren en gaan we verder in het proces.

  • Stap 4

    Toegang tot Mijn Omgeving

    U krijgt toegang tot uw eigen Mijn Premmeter–omgeving. Hierin kunt u gedurende het onderzoek eenvoudig nieuwe klanten toevoegen.

  • Stap 5

    Uitnodigen Respondenten of samen invullen

    Nadat u uw klanten in de Premmeter-omgeving heeft toegevoegd, gaan wij aan de slag. Uw klanten worden uitgenodigd om deel te nemen aan het klanttevredenheidsonderzoek. Standaard zetten wij verschillende manieren in om de respons te optimaliseren.

    U kunt tevens zelf, samen met uw klant, direct de lijst invullen. Zo kunt u minder digitaal handige klanten  helpen. Dit wordt correct geregistreerd voor latere verwerking door MediQuest.

  • Gedurende het traject

    Respons verbeteren

    Wij houden de respons voor u in de gaten. Na verloop van tijd nemen wij contact met u op om de respons met u te bespreken. Eventueel kunnen we dan extra stappen zetten om de respons te verhogen.

  • Gedurende het traject

    Continu Inzicht

    Uw Mijn Premmeter omgeving voorziet ook u ook van een dashboard waarin u real-time de respons kan inzien. Gedurende het jaar zijn extra mogelijkheden om de respons te verhogen inzetbaar.

  • Stap 6

    Onderzoeksrapport

    Aan het eind van het jaar krijgt u van ons uw onderzoeksrapport met daarin een duidelijk overzicht van de resultaten van uw organisatie.

  • Stap 7

    Badge voor op de website

    Naast een rapport ontvangt u een Premmeter badge, waarmee u op uw website en sociale media kunt tonen hoe tevreden uw klanten zijn.

  • Stap 8

    Aanlevering bij derden

    Aan het eind van het meetjaar zorgen wij ervoor dat de resultaten van de PREM bij Mediquest en ZorgKaartNederland worden aangeleverd. Hiermee voldoet u aan alle gestelde eisen.